Mek Google

Loading...

Thursday, November 1, 2012

4 Bulan...Ini Hasilnya

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh...selamat pagi...sangat sejuk pagi ni...:D

ermmmm ermm apa yer hahahah jom lah tengok hasil yang 4 bulan ni...fuhhh..:D

 Heheheheh....lekat celah gigi Naufal jah

Hehehhehe....tak pe...ada lagi ubi kentang yang bercambah-cambah dalam bekas kat dapur....esok tanam lagi...:D

10 comments:

  1. alolo comeynye kentang yang nadia tanam....mmg sekali ngap je la naufal. tak da chance la mama nak merasa. heeee. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah...ini terlebih comel sgt ni..:D

      Delete
  2. Tahniah nadia ..at least wpun pertama kali dptlah jugk cabu ubi kentang..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha terima kasih...kata-kata semangat nih..:D

      Delete
  3. waalaikumsalam w.b.t... :)
    celah gigi pun tak pe lah.. next time tanam lagi.. kasi banyak baja.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu pasal...mak sy cakap..tanah tak dalam..kekek..:D
      so sila tanam lagi...

      Delete
  4. Eh..ada ubi comey kt situ.hehe..tahniah nadia..ada gak hasil ubi kentang tu.pasni sya nk cuba tanam plak..:D

    ReplyDelete
  5. As salam Nadia,
    Kentang ni sebenarnya dah terlebih masa tuaiannya. Kentang biasanya dituai selepas 10 minggu ditanam. Jika terlebih masa, ubinya akan mengecil.

    Yg Nadia tanam dah berbunga ke blm?

    ReplyDelete
  6. wasalam en adry..pokok kentang yg sy tanam ni tak penah berbunga...jd sy mmg tunggu kering saja..tau-tau hasilnya comel2 mcm ni..



    ReplyDelete