Mek Google

Loading...

Thursday, November 8, 2012

Last Minit...:|

Ya Allah...kuatkan kesabaran hamba mu ini menahan diri dari api kemarahan...:|

Morale of the story: Jangan buat kerja last minit...akibat nya akan menyusahkan orang...kerja jadi tak sempurna....focus pada skop kerja anda dahulu..jangan nak tunjuk pandai membuat kerja orang....niat bekerja kena betul....bukan nya untuk mendapat nama....

hishh kenapa kenapa kenapa....cepat lah hari ini habis..pukul 5 chow..boleh tengok kebun!!!!

5 comments:

  1. Sabaq nadia sabaq..blik krg pi tgk pokok2 kat kebun..mesti sengih sorang2.teknan ilang.hehe.. :D

    ReplyDelete
  2. salam. setuju dgn Hitomi, jap lg pukul 5, boleh release tension tengok kebun, jangan hujan sudah.

    ReplyDelete
  3. sabar nadia....usah di fikirkan perkara yang menyesakkan mcm tu. baik tgk ke kebun lagi best. :)

    ReplyDelete
  4. sabar yer nadia..siapkan kerja cepat2 yer balik umah tgk naufal ngan kebun terubat tension th nanti..

    ReplyDelete
  5. seharian tertekan..tapi hati tenang bila balik tgk naufal ngan mata terkebil2...pastu parcel pokok rosemary & benih sudah sampai!
    maka berkebun lah sy dgn jaya nya...:D
    esok ada masa boleh tengok anak dara rosemary sy hehehhehe

    ReplyDelete