Mek Google

Loading...

Tuesday, December 11, 2012

Kemaman Aku Datang!

Salam pagi yang ceria,

Mama sangat ceria...ceria dapat hadiah heheh hadiah dari Kak Mar pemilik blog "Suka Suka" - http://mountainebony.blogspot.com/
Tetiba dapat bulb bunga. Kak Mar cakap 2-3 biji....tapi rasa nya bukan 2-3 biji ni..banyak occay..boleh tanam dalam 3 pasu.....Terima kasih banyak-banyak Kak Mar...semoga Kak Mar sekeluarga dimurahkan rezeki.

Parcel dibungkus cantik-cantik
6 Bulb bunga Lily peach!..peach pulak tu...thanks kak mar
Okay dah siap tanam dalam pasu!

Semoga bulb bunga Lily ni berjaya hidup selepas merantau merentasi Lebuhraya Pantai Timur dan bertukar ke tangan mama..amin.

p/s: Kak Mar...macam mana biji benih cili tu..sudah kelihatan belum..

8 comments:

  1. Salam nadia..
    seronok tuh dpt bulbs lily peach..yg bestnyer nadia bersemnangta terus tanam yer..hehehe.semoga cepat besar yer dok kat pantai timur tuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh a'ah semangat terlebih..jenuh cari pasu lama-lama..takut lmbt tanam nanti bulb jd tak elok

      Delete
  2. assalamualaikum nadia..
    syok nye dapat parcel... semoga terus subur dalam pasu tu.. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh biasa parcel brg2 kali ni dapat bunga..mak sy ckp mcm2 lah sy ni..heheh

      Delete
  3. Salam..allhamdulillah selamat sampai..good luck.. Tak tau la bila berbunga tu.. Kena sabar tau.. Alhamdulillah dpt juga anak bujang akak uruskan..masa tu akak dah ke Utara..

    ReplyDelete
    Replies
    1. okey tapi benih lada tu akak tak dapat lagi eh..sy pos lain lah

      Delete
  4. Murah hati Kak Mar berkongsi bulb yang precious tu :).

    ReplyDelete