Mek Google

Loading...

Wednesday, January 2, 2013

Bila Tuai Roselle?

Salam Ceria Dipagi Rabu

Cuba tengok roselle ni size macam ni dah boleh petik ke...atau dia luruh sendiri?

satu je keluar buah yang menjadi...yang lain gugur timpa hujan

8 comments:

  1. boleh petik dah tu...sedap tu buat sirap roselle...

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh dah..hehhe..tapi satu ntah cukup nak wat sirap nya

      Delete
  2. kan mcm dh boleh petik daa ...wah bestlah nadia dpt minum sirap roselle nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi cenonet sebijik cukup ke ek..cukup kut sy ngan naufal je minum hahahha

      Delete
  3. sy penah petik mcm ni tp rasa kurang menyerlah. saya tunggu seminggu baru petik. baru rs mengancam sikit. tp mungkin juga sebab dia buah yang pertama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ingat petang ni boleh buat sesi petik memetik hasil..:D

      Delete
  4. Replies
    1. arini hujan ptg...tak dan ke kebun..esok pg boleh la petik wat sirap lemon segelas heheheh

      Delete