Mek Google

Loading...

Saturday, May 24, 2014

Kuning Si Kenanga




Pagi semalam mama gunting segala daun dan ranting yang kering...nampak la bunga Kenanga beberapa tangkai tengah menguning...mama gunting lah letak kat kain sejadah...nanti wangi...


Selfie sikit dengan Kenanga 


 Sekuntum untuk mek montel ni...hihih alahai bila la rambut nak tumbuh dek...

6 comments:

  1. Salam Nadia,

    Alolo comeynya mek montel/mek bungo dengan bunga kenanga ni!! Comel dan wangi, bunga dan tentu tuannya juga!

    ReplyDelete
  2. Hati2. biasanya ada semut kecil tersorok. Bahaya semut masuk ke telinga.

    ReplyDelete
  3. Bunga kenanga rumah kakak pun tengah meriah nadia..

    Hihi... anak dara boleh tak marah tu ada bunga kat tepi kepalanya:)

    ReplyDelete
  4. Hmm geramnya tengok pipi gebunya...

    ReplyDelete
  5. Haha....rimas agaknya si Montel tu bila kenanga bertenggek kat tepi dahi...

    ReplyDelete