Mek Google

Loading...

Tuesday, October 2, 2012

Rombongan dia dah mai dah...hmmm

Selamat petang selasa,

Petang-petang ni mengantuk pulak lepas makan nasi..berat mata heheheh...:p

Teringat pagi tadi tengah ralit mama buang tunas kat ketiak tomato nampak la satu kejadian Allah ni....dah siap berak dah pun...habis daun sawi...so mama snap gambar tetamu tak diundang yang datang ke mini kebun ni...hishh...jom kita tengak siapakah dia...:p

Nampak tak coklat muda sikit tu...

Ni lagi ada 2 ekor...

Taraaaa si ulat beluncas kut..lembik-lembik tapi kurus je...terpaksa la cabut 3 pokok sawi yang mama simpan utk benih tu...kena buang lah..demo ni gomo sungguh-sungguh daun sawi mama....abis licin..tinggal batang je...

No comments:

Post a Comment