Mek Google

Loading...

Wednesday, September 10, 2014

Sambal Terung


Salam sejahtera,


Nampak tak..nampak tak....nampak sedap tak....:D

Lunch time kan...apa lagi...jom kita makan...Sambal Terung ni saya rasa lauk special sebab terung hasil tanam sendiri...happy! 

Bercampur jenis terung bulat dan terung panjang biasa....Alhamdulillah rezeki untuk hari ini...:D

9 comments:

  1. uishhh sedapnye....uyum2...terliur nya tgk........dah tanam terung tapi pokok mati dengan tiba2....tak tau kenapa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu dok dekat2 boleh mkn berteman...terung mmg payah nak hidup...tp bila pokok dah tinggi 2-3 kaki tahan lasak gak...

      Delete
  2. Salam Nadia,

    Whoa! Sedap pajeri terung! Bertambah sedap sebab terung tanaman sendiri. Woowwwiii!

    ReplyDelete
  3. Mestilah rasa syok sebab hasil tanaman sendiri Nad.
    Dah tu sendiri yg masak.

    ReplyDelete
  4. Saya panggil pajeri terung, makan nasi + dengan ikan masin cukup ngammm...

    ReplyDelete
  5. terung tnm sendiri pastu masak seniri...perfect! hehehe....mmg tk tekata lah sedapnye tuh...

    ReplyDelete
  6. sedapnya! asyik lapar jer bila berkunjung ke sini,,ada jer mknn best buat kita terliur,,huhu.

    ReplyDelete
  7. Ala-ala pajeri ke ni Nadia.
    Sedapnya.
    Buah terung sini asyik ramai peminat.

    ReplyDelete