Mek Google

Loading...

Monday, June 9, 2014

Nasi Kukus Mak



Macam di kedai tak? Hihihi nasi kukus mak...langkah kanan saya datang ambik gambar saja...bertuah punya anak...:p

Selamat bertengah hari...u olls lunch apa?

19 comments:

  1. salam nadia;
    siap boh daun pisang sekali...real betul ni...tu ikan tambang ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yer na..ikan tambang goreng garing Jd mcm keropok je

      Delete
  2. Boring2 kerja tengok blog sat...Amboi..sedapnya nasi lemak mak dia..Tiba2 saja rasa lapar ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadia punya nasi lemak kukus lagi sedap Kak Mala hahahaha

      Delete
    2. Nasi biasa tanpa santan ni...tp dikukus

      Delete
  3. fuhhhh. baru kelmarin pekena nasi kukus kat taman melati...sedapnya

    ReplyDelete
  4. Teringat pula ayam dara kat sini.. selalu juga makan ... nasi kukus, ayam goreng tempah dan gulai kawah. Sayur apa tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sayur kobis digoreng ala mamak k.mar...ayam Dara Mmg best!

      Delete
  5. Salam Nadia,

    Siap lapik daun pisang tu!! Marvelous!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu lah mak sy saja buat kelainan sikit sempena hampir hari ulang tahun agaknya

      Delete
  6. Kakak tengok hidangan dlm daun pisang pun dah terbau-bau aroma daun pisang kena nasi kukus itu Nadia.
    Sedap kan.. memang langkah kanan betul!

    ReplyDelete
  7. jimat air tak payah basuh pinggan,, aroma harumnya makan dalam daun pisang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha tp kne basuh juga dah terbiasa basuh..mkn2 letak dlm sinki

      Delete
  8. Seronoknya tengok. Rasa nak koyak daun pisang gak makan cam gini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekali sekala berhias skit utk mkn...laju selera

      Delete
    2. Sekali-sekala buat gini macam di restoran rasa memang syok lebih berselerakan.

      Delete
  9. sedap nyer nasi kukus....adoii mana nk cari ptg2 ni =(

    salam singgah & salam kenal =)

    ReplyDelete