Mek Google

Loading...

Monday, June 2, 2014

Eh Eh Eh



Help help! Nak lariiiii...agak nya itu yang siput ni cakap...sorry la siput...i mau buang u dalam longkang...nak bunuh macam tak reti jer...ini siput mama jumpa dicelah-celah pokok daisy mama...oooihhh jangan la cari la pokok lain not my daisy please!

14 comments:

  1. Salam Nadia,

    Macam comel je siput! Apa yang separuh bulat di kiri tu? Mak Aji rupa2nya agak kejamlah juga ya, boleh ambik ngan tangan, pijak je sampai pecah cengkerang, tolak kat longkang sembur air! Geram punya pasal! Lately ni terjumpa pula siput kecik semacam siput sedut yg panjang tu, macam nampak x nampak je keciknya, padanlah bayam habis hancur!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak aji itu yg separuh bulat tu skop tanah..sy kuis ngan skop je...geli lembik2 gitu nak pegang dgn tangan....siput panjang mcm siput sedut pun banyak kt umah sy ni...kalau selak rumput penuh anak2 siput tu...musim kut sekarang ni

      Delete
  2. Itulah siput apasal kacau pokok daisy org kan dah kena buang masuk longkang:)

    ReplyDelete
  3. Kalau kak - prapp!!! - pijak dengan kaki - habis cerita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. siput ni takde cengkerang kak...mcm lintah pun yer

      Delete
  4. Heheheh..dia nie jahat ker nadia dr segi perosaknya...tapi geli jugak kang tgk berlendiir2 gini..

    ReplyDelete
  5. geli geleman tgk...naik bulu roma...sempat plk nadia ber-posing dgn siput terjelir tu...hehehe

    ReplyDelete
  6. eh, nape siput tu macam takde cengkerang jer?

    ReplyDelete
  7. Dah gemuk tak muat masuk dalam cengkerang lama agaknya hehehe...

    ReplyDelete
  8. hihi kalo sy kan kalo jmpe siput ni mest sy pijak je =p

    ReplyDelete
  9. Salam Nadia,

    Euuww! Macam geli aje! Kenapa siput ni takde cengkerang?

    ReplyDelete
  10. itulah heran takde cengkerang...tertanggal kut nya

    ReplyDelete
  11. Siput pun tau ....nak yg cantik jer hehe

    ReplyDelete