Mek Google

Loading...

Tuesday, April 29, 2014

Michelin Mama


Asalamualaikum,

Pejam celik pejam celik...dah 4 bulan lebih anak dara mama seorang ni...minggu lepas ada buat monthly check up...alhamdulillah semua ok...berat Raeesa 6.8 kilo...perkembangan yang normal untuk peringkat umurnya..masuk 4 bulan Raeesa dah boleh memegang sebarang objek yang berdekatan dengan nya...ada sekali tu Raeesa bungkus diri sendiri dengan kain selimut...terkapai-kapai seorang diri...terkejut betul! 

Meniarap pun dah laju...sampai kan si abang nya Naufal pun cuba-cuba meniru gaya Raeesa meniarap...excited pulak si abang mungkin lupa...dia pun pernah meniarap...:p


Raeesa juga suka senyum dan menegur sesiapa yang lalu atau berdekatan dengan nya..cuma dengan atuk saja dia tak mahu...mesti sedih dan terus menangis...heran betul!

Mari lah layan gambar-gambar nya...:D






Sekarang Raeesa mendapat gelaran Michelin...icon tayar yang berketul-ketul tu...hihihi

11 comments:

  1. MasyaaAllah .. geram Acik Mar nengoknya... bambam sungguh ...camne boleh bergulung dalam selimut tu... nasib baik perasan..

    ReplyDelete
  2. Semangat betul anak Nadia. Patutlah di panggil Michelin..

    ReplyDelete
  3. comeeei nyer....geram tgk michelin ni....gebu

    ReplyDelete
  4. olo olo olo...bulat molek michelin mama nih...:)

    ReplyDelete
  5. k.mar..sy la cuai..gi letak selimut bantal keliling dia..supaya x bergerak..apa sekali dia meniarap..ditarik sekali dgn selimut..terbelit badan nya...huhu

    ReplyDelete
  6. comelnya sibulat raessa nie..teringat ms arissa besau tuh lak..lepas nie kan nadia..mmg semangatlah abe naufal tuh ikut adik meniarap merangkak cam abe aidan nie..harap2 jgn dibuli adiknya sudah..:)

    ReplyDelete
  7. amboi bambamnye Raeesa, acik nk tolong gigit boleh? pipi tembam sangat....tak tahan acik tgk.

    ReplyDelete
  8. Assalammualaikum..amboi2..bulatnya dia..hehe..meh nk cubit pipi sikit..geram2

    ReplyDelete
  9. sihat dan geram tengoknya....pandai senyummm

    ReplyDelete
  10. Raeesa nak same berat dengan Abby dah.
    Cute senyumannya

    ReplyDelete
  11. Salam Nadia,

    Amboi comel sungguh baby you. Sihat betul badan dia ye.. putih je!

    ReplyDelete