Mek Google

Loading...

Thursday, September 20, 2012

9 Months of Naufal!

Yuhuuuuu.....:D

Anak mama makin besar..dan makin banyak perangai baru diilhamkan..semalam nenek call bagi tahu Naufal dah panjat tangga rumah nenek sebanyak 6 steps...huhuh tinggi tu..alahai anak mama ni...takpe lah it is a good sign that your development progress is normal - not too slow not too fast..:D

Masuk harini umur Naufal dah 9 bulan 3 minggu...lagi 8 hari masuk 10 bulan. Dalam bulan ni, Naufal dah pandai menangis nak ikut mama, ayah dan tok pergi keje...dah pandai nangis protes kalau sesuatu barang mama tak bagi main...dah pandai mintak makanan yang mama makan..heheh cukup kesian tengok naufal buat muka kalau mama tak bagi....sorry sayang..kadang makanan tu tak sesuai untuk Naufal..:D Naufal memang suka makan..sampai ubat pun dia tak reject langsung...memang suka makan...:D

Naufal mesra alam dengan kucing...ooo sangat yummy kalau tengok kucing....tapi kalau Naufal tengok Tok...apa pun Naufal tak pandang...mesti nak Tok jugak! Sekarang Naufal dah boleh duduk tanpa sokongan...Naufal ni merangkak bebas dulu baru dia duduk dengan sendiri...terbalik step dia. Then dah boleh panjat sana sini...kekadang tertonggeng sorang-sorang....:D

Cuma nak melangkah belum betul lagi...minggu lepas ayah dah belikan Naufal walker..harap-harap dengan ada nya walker ni...Naufal dapat sokongan untuk stepping.

Oh ya! satu lagi habit dia..bad habit..gigit orang!

Gigi dah 4 atas..3 bawah...

Acara berdiri dan cubaan memanjat meja TV

Naufal bersama itik kuek kuek
Acara makan-makan...berselera betul..

Saya dah 9 bulan!

No comments:

Post a Comment