Mek Google

Loading...

Wednesday, August 27, 2014

Rose Jepun


Koleksi bunga Rose Jepun yang berjaya dibela...:D















11 comments:

  1. Salam Nadia,

    Boleh tahan banyak dan subur RJ Nadia! Mak Aji paling suka yang kembang besar dalam foto 2nd last tu. Mak Aji pernah ada yang tu tapi sayang tak lama mati dek bena - tak cepat2 rawat kantoi dia. Sayang betul. Mak Aji baru beli baja hitam merah dengan Rose Semua Menjadi, harap2 lepas ni RJ Mak Aji akan menjadi-jadilah pulak, insya-Allah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tau plk ada baja khas utk RJ...ini pun ada yg kena bena..sy potong buang je

      Delete
  2. Cantik-cantik RJ Nadia. Suka tengok RJ ni tak jemu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada lg ni tengah kumpul color lain..kejiranan sini ramai tanam RJ

      Delete
  3. Dulu kakak gunakan ros ini utk tutup tanah atas pasu supaya tanah tak terkeluar bila hujan lebat. Tapi bila asyik nak kena sulam baru itu yg kakak jadi malas. Sekarang kakak letak satu pasu sendiri campur-campurkan semua warna tapi macam kurang subur dah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu lah mak sy pun ada cakap kena sentiasa Salam baru pokok nya...gunting buang yg lama nanti akan bertunas baru..tapi masa tu lah...tak sempat nak tumpu sangat

      Delete
  4. cantik gebu2 semuanya, saya punya habis dimesin oleh pemesin rumput, tanam tepi pagar je....bangla tu tak kenal kot itu pokok bunga.....

    ReplyDelete
  5. Cantiknya bila banyak bunga yg mekarkan NR.....

    ReplyDelete
  6. nampak mcm semua color ada dlm koleksi nadia...kami punya ada 3 jenis color ja...ingat pasni nk tmbh koleksi...bunga RJ mmg comei tk puas tgk kan?

    ReplyDelete
  7. Senang nak bela dan cantik dipandang.

    ReplyDelete