Mek Google

Wednesday, December 11, 2013

36 Minggu

Assalamualaikum,

Hari ini 11.12.13..cantikkan tarikh hari ini...berjaya jugak mama adakan catatan pada hari ini setelah seminggu tak dapat bersiaran...disebabkan bencana banjir...(masih mode sedih bila terkenangkan hari-hari genting menerima musibah banjir)

Tapi untuk hari ini mama tak mo catat bab banjir.....:| Dalam minggu ni mama dah 36 minggu...fuh lagi 2 minggu lebih...hehehhe semalam pergi ke klinik desa untuk pemeriksaan rutin...alhamdulillah semua dalam berkeadaan memuaskan...gerakan jantung baby..keadaan pertambahan berat mama ok (walaupun dah 73 kilo..:p).....paras HB mama pun masih maintain 12 lebih...tekanan darah pun ok...cuma biasa lah dah perut memboyot ni..sangat la tak larat nak berjalan....dalam minggu ni juga..mama perlu jumpa doktor untuk scan baby...tapi later lah...mama mintak kelonggaran dari nurse klinik desa untuk scan di klinik swasta sahaja..nak ke hospital jauh..kena drive sendiri pulak...nanti nak kena cuti bagai..malas lah..dah la cuti tinggal 3 hari jer...alhamdulillah nurse benarkan...:D

orite laptop dah berklip-klip...takle lama-lama..elektrik pun guna generator...haih...:| 

7 comments:

  1. Teruk ke banjir kat tempat Nadia? Hopefully semua ok.....semoga dipermudahkan & selamat deliver baby nnt...take care, Nadia..:)

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum Nadia.
    Semoga selamat dan dipermudahkan Allah segala urusan.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah Nadia ok je.. tertanya-tanya pe cite Mak Yong ni.. jgn2 bersalin waktu banjir besar sudahla... take care dan hati2 masa banjir ni..

    ReplyDelete
  4. Patut la..lama sya tgk tak bersiaran..alhamdulillah nadia dan keluarga selamat..semoga nadia dan baby sihat2 slalu ya :)

    ReplyDelete
  5. salam nadia...rumah kena banjir jgk ke? Hrp semua selamat...tk cr

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah...semoga semuanya dipermudahkan n selamat...

    ReplyDelete
  7. Salam. Seronok baca blog puan nadia. Ya Allah, teringin sangat nak ada tanah sendiri, masa sendiri dan berkebun. Saya assume puan adia sedang berpantang bersama baby comel. Bolehlah jenguk2 ke blog supplement saya :)

    ReplyDelete